پيش­تازان فن­آور پانا

 

خلاصه سوابق کاری، چشم­ انداز و رسالت

شرکت پیش­تازان فن­آور پانا با تکیه بر تجارب مدیران خود و در اختیار داشتن تیم فنی مهندسی کارآمد و با چشم ­انداز سهولت دسترسی مصرف­کنندگان محترم به کالاهای روز دنیا در حوزه فن­آوری اطلاعات و ارتباطات، فعالیت خود را رسماً از زمستان سال 1380 آغاز کرده و از آن زمان تاکنون در بازار خدمات و عرضه محصولات مرتبط، حضوری موثر و فعال داشته و پیوسته تلاش نموده تا جزء پیشتازان بازار در ارائه بهترین پشتیبانی، برندها و همچنین جدیدترین محصولات باشد.    

پانا عضو فعال اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و همینطور سازمان نظام صنفی رایانه تهران می­باشد.

ارکان اصلی این شرکت مبتنی بر ارائه کالای با کیفیت / سرویس و پشتیبانی قابل قبول / اعتماد متقابل / راستی در تجارت و عملکرد قانونی بنا نهاده شده و بر همین اصول اولیه،  فعالیت شرکت از ابتدا تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

این مجموعه در دو دپارتمان لایف استایل و تجهیزات حرفه ای در حال فعالیت بوده و هریک از برندهای انتخابی توسط این شرکت از بهترین و مطرح ترین برندها در عرصه بین المللی می باشند.

 

لایف استایل

در این دسته تجهیزات جانبی و محصولاتی که کاربردهای عامه دارند از جمله ماوس ، کی برد ، کلیه تجهیزات حرفه ای بازیهای رایانه ای ، اسپیکر ، هدست و هدفون در  برندهای ذیل ارائه می شوند :

 

  • Razer
  • Logitech
  • Microsoft
  • Rapoo

 

تجهیزات حرفه ای

در این دسته تجهیزات حرفه ای همانند تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات (NAS/DAS/SAN) ، تجهیزات شبکه (سویچ / شبکه های بی سیم ) قرار گرفته اند. برندهای مورد فعالیت در این گروه عبارتند از :

 

  • WD (Internal / NAS)
  • Smart Station (Thin Client/ Zero Client)
  • Seagate (Internal /NAS )
  • QNAP (NAS/DAS)
  • Engenius (AP/Switches/ …)
  • EMC 2
  • Crucial (SSD)

 

پانا این افتخار را دارد که بیش از دو دهه فعالیت در بازار خدمات و تجهیزات مرتبط با فن­آوری اطلاعات و ارتباطات، بعنوان یکی از قدیمی­ترین ارائه­کنندگان راه حل­های فنی و مهندسی در قالب برندهای برتر و معتبر بین­المللی می­پردازد. قابل ذکر است که تمامی این برندها در جایگاه خود از رهبران بازار جهانی محسوب شده و غالباً عرضه­کننده جدیدترین محصولات و مطابق با آخرین فن­آوری­ها و استانداردهای روز دنیا می­باشند. شرکت پانا علاوه بر تامین و پشتیبانی مصرف­کنندگان خانگی و دفاتر کوچک با شرکت­ها، کارخانجات، سازمانها و دوایر دولتی بسیاری همکاری دارد.

شایان ذکر است که کلیه محصولات و خدمات عرضه شده توسط این مجموعه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است. بخش فنی و پشتیبانی آن: با بهره­گیری از تکنیسینهای فنی امکان ارائه راه­کارهای فنی به مشتریان را دارد. علاوه بر آن هم­اکنون پنج مرکز خدمات پشتیبانی در استانها  امکان ارائه خدمات در نقاط مختلف را فراهم کرده است.این مراکز عبارتند از :

 

تهران  / شیراز / مازندران / خراسان رضوی / اصفهان

 

همچنین شرکت پانا به عنوان منشور اخلاقی خود بر این باور است که احترام و رعایت حقوق مشتریان، ارائه مشاوره و اطلاعات فنی کافی به آنان، ایجاد امکان دریافت تمامی خدمات مورد نیاز آنها، با کیفیت، سرعت و هزینه مناسب، حق مسلم مشتریان است و دسترسی ایشان به همه این موارد را رسالت خود می­داند.   

بعلاوه شرکت پانا جهت رفاه حال متقاضیان دسترسی به اطلاعات و مشخصات فنی کالاهای خود را از طریق مراجعه به وب سایت زیر برای عموم علاقمندان بوجود آورده است:

 

www.Panacom.ir

 

افتخار ما رضایت مصرف­ کنندگان و ارائه خدمات بایسته وشایسته به آنها است.

تابستان 95

 

نشانی: تهران- خیابان ولیعصر(عج)- پایین­تر از میدان ولیعصر(عج)- روبروی وزارت بازرگانی- مجتمع کامپیوتر ولیعصر(عج)- کوچه فیروزه- برج جنوبی- طبقه اول- واحد 54       تلفن: 88908091-021

*شماره تلفن درج شده فقط مربوط به بخش گارانتی بوده و پرسنل آن در قبال فروش کالا هیچ گونه اطلاعاتی ندارند و فقط به سوالهای فنی شما پاسخگو خواهند بود.

 

فکس: 88943553-021           www.panacom.ir              ایمیل: info@Panacom.ir